TISKARSTVO 2010

Stubičke toplice, 25-27. veljače 2010.

Raspored predavnja (prva privremena obavjest)

vrijeme Predavač Naslov predavanja
Četvrtak
 
10 00 Dijana Milčić, Vilko Žiljak, Rajendrakumar Anayath, Dubravko Deželić Otvorenje, Gosti i pokrovitelji
10 30 Klaudio Pap Dinamička izrada PDF dokumenata
11 00 Dejan Rogan Adobe Acrobat u službi završne kontrole PDF dokumenata prije tiska
11 30 Denis Jurečić, Darko Babić, Branka Lajić, Suzana Pasanec-Preprotić

Trendovi zaštite ambalažom od krivotvorina u suvremenom pakiranju i distribuciji robe

Pauza, kava

     
12 00 Rajko Naprta Hrvatska grafička industrija i gospodarska kriza
12 30 Prof. Dr. Rajendrakumar Anayath FUTURE TRENDS IN PRINT MEDIA
13 00 Petra Poldrugač, Tehnologije vještaćenja krivotvorina
13 30 Sanja Brekalo, Željko Knok Primjena digitalnih tehnologija u izradi etiketa i najljepnica u roli
Ručak  
15 00 Mira Škornjak, Renata Šepić, Ljiljana Ille

Nova poglavlja u obrazovanju grafičara

15 45

Dianom Gregor Svetec, Gorazd Golob

Određivanje površinske energije i kemijskih promjena površine plazmom obrađenih elastomera

16 15 Zvonimir Sabati, Darko Ivanec Virtualizacija prostora – od panorame do 3D modela
16 45 Josipa Lajkovič Snaga inovacije u motivaciji učenja struke
pauza, kava
17 30 Jana Žiljak Vujić INFRAREDESIGN U GRAFIČKOM DIZAJNU,
Patenti, nagrade
18 00 Maja Turčić, Maja Rudolf Uvođenje novih tipografskih elemenata na Web-u
19 30 Zajedničko druženje grafičara  
Petak
 
9 00 Petar Miljković Vizualna komunikacija i utjecaj boja na njeno poimanje
9 30 Antun Koren, Stjepan Petrač Usporedba brzine rada grafičkih aplikacija u Windows i Apple okruženju
10 00 Tajana Koren Steganografija u tiskarskim tehnologijama sa panton bojama
10 30 Dijana Posavec  Unapređenje grafičkih procesa informacijsko komunikacijskom tehnologijom
Pauza, kava
11 30 Vibor Visković, Maja Gligora Marković, Ivan Pogarčić

XML i multimedijalne internet aplikacije na primjeru astoriapaper-a

12 00 Aleksandra Bernašek Tipografija na vrijednosnicama kao zaštita dokumenta
12 30 Olena Manuilenko Što je softversko piratstvo? Zašto koristiti licencirani softver
13 00 Ante Poljičak, Darko Agić, Lidija Mandić

Razvoj prikazivanja modela boja

13 30 Suzana Pasanec Preprotić, Branka Lajić, Darko Babić, Denis Jurečić

Distibucija čvrstoće knjižnog bloka u ovisnosti o položaju lista papira
Distribution bock block strength depending of sheet location

Ručak
15 00 Tomislav Cigula, Sanja Mahović Poljaček, Miroslav Gojo

Primjena različitih alkohola u otopini za vlaženje

15 30 Darko Agić
Workflow in the reproduction process
16 00 Živko Pavlović, Dragoljub Novaković, Miroslav Gojo

Površinska hrapavost slobodnih površina ofset termalne ctp tiskovne forme

pauza, kava
17 00 Sanja Bjelovučić Kopilović, Krešimir Štih

Blender - Open Source e-learning system

17 30

Yevgenij Pashchenko

Primjenja lingvistika u Ukrajini

18 00

Nikolina Stanić Loknar, Tajana Koren, Ivana Žiljak Stanimirović

Programski moduli deformacije slovnih znakova

18 30 Silvio Plehti, Jana Žiljak Vujić, Nikolina Stanić Dizajn deformacije slikovnih elemenata
Subota
9 00 Zvonimir Sabati, Andrija Bernik, Dora Jovanovska Analiza nekih programskih alata u primjeni 3D modeliranja
9 30 Zvonimir Sabati, Zoran Busija Primjena novih tehnologija za ispis trodimenzionalnih objekata
10 00 Petra Poldrugač Krivotvorene grafike iz područja vrijednosni
pauza, kava
11 00 Ivana Žiljak Stanimirović INFRAREDESIGN - Dvostruki portret
HTV Kuala Lumpur (3MB)
11 30 Boris Kren Spoznajna teorija u grafičkoj industriji
12 00 Vesna Kropar Vančina, Ivana Belsa Ispitivanje glatkosti papira
12 30 Vesna Dušak Procjena zrelosti upravljanja programima
13 00 Mira Hercigonja-Szekeres, Nenad Sikirica, Antun Presečki Statistička analiza tekstnih podataka

Administartivno vođenje: Adam-Kaj, 49240 DONJA STUBICA , Toplička 10
Žiro r. Zaba 2360000-1101478887, OIB: 81584987103 M.B. 0984531

Patrik Ervells latest collection is ironically titled “Software”ADIDAS ORIGINALS TUBULAR SHADOW. In the notes from the presentation, Ervell says he was interested in developing tension between nostalgia and sci-fi,NIKE ZOOM WINFLO 3 and even included 90s cyberpunk amongst his influences. Ervell developed this point of view by creating an imaginary software company called Idegen software systems. He then re-appropriated the company’AIR JORDAN XXXI MENs logo in several of the collection’s garments. Elsewhere,MBT TARIKI MEN mohair coats with oversized lapels made an appearance alongside mock neck tees,NIKE AIR JORDAN RETRO 5 police-inspired ribbed sweaters,MBT FORA GTX WOMEN flight bombers, and polyurethane leather coats. The setting was also suitably dystopian, and the resulting ambiance was something akin to if the creators of Deutschland 83 and Hackers met up and decided to create a collection… We mean that as a compliment.Yesterday afternoon,JORDAN CP3 IX MEN artist JR spent the day working on his latest collaborative piece with Daniel Arsham in Greenpoint,NIKE AIR MAX 90 Brooklyn,MBT KIMONDO GTX MEN NYC. Connecting the lines between art, architecture, dance and theater, Daniel Arsham has been known to subvert existing architectural structures in unconventional,NIKE CLASSIC CORTEZ NYLON playful ways; confusing and confounding the expectations of space and form. Source: Street Art News .